لیست نرم‌افزارهای مدیریتی مناسب موسسات خیریه

امروزه آنچه جایگاه یک موسسه را در بین موسسات برتر کشور ممتاز می‌نماید، استفاده از روش‌های بدیع، کارآمد و همگام با تکنولوژی روز دنیاست. موسسات با استفاده از پورتال‌های جامع نیکوکاری و مددکاری، می‌باید فعالیت‌های الکترونیکی را جایگزین فعالیت‌های نیروی انسانی و شیوه‌های ناکارآمد خود نمایند.

ورود انواع نرم‌افزارها به موسسات خیریه، دریچه‌ای رو به دنیای تکنولوژی برای موسسات خیریه گشوده است. همچنین استفاده از نرم‌افزارهای مدیریتی در موسسات خیریه، سبب خواهد شد سهولت، شفافیت، سرعت و بازدهی به‌طور چشم‌گیری ارتقاء یافته و اعتماد نیکوکاران نیز بیش از پیش نسبت به موسسات، جلب شود.

در این راستا، شرکت‌های نرم‌افزاری بسیاری دست به طراحی و تولید نرم‌افزارهای مفید مدیریتی مخصوص موسسات خیریه زده و یاریگر آن‌ها بوده‌اند.  در این نوشتار به معرفی برخی از این نرم‌افزارها و شرکت‌های برنامه‌نویس آن‌ها می‌پردازیم.

نرم‌افزار خیریه «پورتال آرشیت»

شرکت «آرشیت مهررایانه» با تولید پورتال جامع نیکوکاری و مددکاری، فعالیت‌های الکترونیکی را جایگزین فعالیت‌های نیروی انسانی نموده است.

قابلیت‌های نرم‌افزار «پورتال آرشیت»

از جمله امکاناتی که نرم افزارها در اختیار موسسات قرارداده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  داشبورد تخصصی مدیریت
    داشبورد تخصصی مدیریت جهت مرور فعالیت ها، درآمدها و عملکرد تمامی بخش های موسسه در یک نگاه بر پایه هوش مصنوعی.
  • تائیدیه
    صدور تاییدیه نهایی پرداخت‌های واریز به حساب موسسه.
  • سیستم دریافت قبوض کمک حضوری و غیرحضوری
    امکان صدور قبوض کمک در سرفصل‌های مختلف مانند پرداخت‌های حضوری، غیر حضوری، اقلام اهدایی، مستمری، ماهانه و… و اطلاع رسانی خودکار به نیکوکار.
  • نیکوکار
    امکان ثبت کلیه اطلاعات فردی، علاقه‌مندی‌ها و اختصاص حساب کاربری برای هر نیکوکار.
  • یکپارچه‌سازی اطلاعات خیّرین
  • درگاه پرداخت اختصاصی و مستقیم به حساب موسسه
  •  سیستم مدیریت و پایش مددجویان برپایه توانمندسازی
    پرونده‌سازی از کلیه اطلاعات مددجویان و خدمات و تسهیلات ارائه شده به آن‌ها همراه با امکان پردازش خدمات و توانمندی هر خانواده بر پایه هوش مصنوعی.
    امکان ثبت اطلاعات اولیه پرونده، امکان ثبت اطلاعات اعضا، امکان ثبت اطلاعات تحصیلی، امکان ثبت دوره و یادآوری، امکان ثبت خدمات دریافتی‌ها، امکان ثبت گزارشات مددکاری، امکان ثبت فرم‌های بازدید دوره‌ایی، امکان ثبت مهارت‌ها، امکان ثبت علایق شغلی، امکان ثبت سوابق شغلی از مزایای این بخش سیستم است.
  • سیستم مدیریت صندوق صدقات فیزیکی و الکترونیکی
    مدیریت یکپارچه و جامع کلیه فعالیت‌های صندوق صدقات به همراه اپلیکیشن تخصصی مامورین.
    امکان ثبت انواع صندوق صدقه با اطلاعات ساخت، امکان ایجاد کردن انبار صندوق‌ها و اختصاص خودکار شماره سریال، امکان مشخص نمودن دوره تخلیه برای هر یک صندوق‌های واگذار شده به یاوران، امکان صدور خودکار ماموریت، دسته‌بندی دقیق آدرس‌ها بر اساس پلاک‌های زوج یا فرد، مشخص نمودن موقعیت نصب صندوق بر اساس نقشه و آدرس دقیق، امکان ثبت اطلاعات مامورین تخلیه‌گر صندوق، امکان گزارش‌گیری از عملکرد مامورین، دارای تقـویم کاری (داشبورد) جهت مشاهده ماموریت‌ها و موعدهای تخیله صندوق‌ها در یک نگاه، امکان ارتباط با نرم افزار اندرویدی مامورین از مزایای این بخش است.
  • سیستم مدیریت سفارشات بنر و تاج گل
    مدیریت یکپارچه و جامع کلیه سفارشات تاج گل ترحیم، شادی و بنرهای مناسبتی با نظم و هماهنگی بی‌نظیر.
    ثبت انواع تاج گل با ریز اطلاعات، ایجاد انبار موجودی تاج گل‌ها، ثبت سفارشات تاج گل برای مراسم شادی یا ترحیم، ثبت ماموریت‌های انجام شده برای مراسم‌ها، دارای تقویم کاری (داشبورد) جهت مشاهده، سفارشات و ماموریت‌ها در یک نگاه، تبدیل سفارشات تاج گل به قبوض کمک، امکان ارسال پیامک برای صاحب مجلس و یاور، مشخص نمودن تاج گل‌های در ماموریت، امکان مشاهده ماموریت‌ها تاج گل روی تبلت یا موبایل توسط مامورین، امکان گزارش‌گیری از عملکرد مامورین و امکان ارتباط با نرم افزار اندرویدی مامورین از قابلیت‌های این بخش می‌باشد.
  • سیستم مدیریت اقلام اهدایی
    امکان سفارش‌گیری از نیکوکار جهت اهداء اقلام غیرنقدی به موسسه و ارتباط با نیکوکار در تمامی مراحل دریافت، شامل اعزام مامور، معرفی مامورین، ساعت مراجعه و تشکر، به صورت پیامکی.
  • سیستم مدیریت و پایش سفارشات ذبح
    مدیریت سفارشات و پیگیری عملکرد تا پایان ذبح جهت اطمینان از انجام کلیه اعمال به دلیل لزوم رعایت موازین شرعی.
  • سیستم مدیریت عملکرد مامورین تخلیه صندوق
    مدیریت یکپارچه کلیه اطلاعات مامورین و ردیابی مامورین بر روی نقشه توسط جی پی اس.
  • سیستم سخت‌افزار و نرم‌افزاری نظرسنجی از ذینفعان (خیّرین، مددجویان و پرسنل)
  •  بارگذاری اسناد و پشتیبانی از فرمت های متعدد مثال:
    تصاویر: GIF یا JPG یا PNG
    اسناد: XLS یا XLSX یا DOCX یا DOC یا PDF
    صوت: MP3 یا FLAC
    ویدئو: MP4 یا AVI
  • سیستم مدیریت مستمری ماهانه
    امکان تعریف تعهدات نیکوکار (سرپرستی،حق عضویت و…)، مشاهده افزایش یا کاهش تعهد، پیگیری پرداخت‌ها و معوقات و مشاهده انصراف‌ها از مزایای این بخش است.
  • سیستم تعریف پروژه یا کمپین جهت دریافت کمک‌های خاص و هدفمند
    امکان تعریف پروژه یا کمپین‌های مورد نظر خیریه و ایجاد فرصت تکمیل پروژه‌ها و مشارکت در کمپین‌ها از طرف نیکوکاران از طریق اپلیکیشن نیکوکار، وب سایت، اپلیکیشن تخصصی هر خیریه و یا حضوری، همچنین امکان بارگزاری اخبار روز موسسه در میان اخبار دیگر موسسات خارج از محدودیت‌های فضای مجازی.
  • سیستم تماس‌های تلفنی برپایه تکنولوژی نوین VOIP جهت بخش مشارکت‌های مردمی
    امکان تعریف مسئولیت‌هایی که مستلزم تماس تلفنی می‌باشند، به اپراتورهای متفاوت و برقراری این تماس‌ها از طرف اپراتورها به صورت خط تلفن و یا سیستم voip، امکان ثبت تماس‌های تلفنی با یاوران، امکان تعریف کار و داشبورد جهت اختصاص و کاربران، داشبورد مدیریتی جهت تماس‌های روزانه، امکان گزارش‌گیری از اطلاعات ورودی و امکان تماس فوری و آسان با سیستم تلفنی VOIP از مزایای این بخش می‌باشد.
  •  اپلیکیشن اندرویدی “مامور”جهت پایش و مدیریت وظایف محوله به مامورین
    ثبت و پیگیری هرگونه ماموریتی خارج از ماموریت‌های متعارف موسسه که می‌بایست در حساب مامور مورد نظر شما لحاظ شود.
    امکان ثبت اطلاعات ماموریت هایی که به غیر از تاج گل و صندوق صدقات می‌باشد، امکان گزارش‌گیری از ماموریت‌های انجام شده، دارای تقویم کاری (داشبورد) جهت مشاهده ماموریت‌ها در یک نگاه و امکان ارتباط با نرم افزار اندرویدی مامورین از مزایای این برنامه می‌باشد.
  •  اپلیکیشن”نیکوکار” جهت دریافت کمک و اطلاع‌رسانی به خیّرین، قابل دریافت از بازارهای اپلیکیشن

همچنین این شرکت نرم افزاری ویدئوی شیوه استفاده از نرم افزارهای مدیریت خیریه را نیز تهیه کرده است. «آرشیت» امکانات بی نظیر دیگری نیز دارد که موسسه شما از دیدن آن شگفت زده خواهد شد، حتما به سایت شرکت نرم افزاری آرشیت مهررایانه سر بزنید و با مقایسه و مطالعه کامل، نرم افزار مدیریتی خیریه خود را انتخاب کنید.

نرم‌افزار سیستم جامع «مددکاری»

قابلیت‌های نرم‌افزار «مددکاری»

– ثبت کلیه اطلاعات مددجویان
ثبت اطلاعات پذیرش مددجو و سایر اطلاعات پرونده‌ای، مسکن، تعمیرات و هزینه‌های مسکن، ثبت و تعیین واریزهای مالی مددجویان بصورت خودکار و دستی، ثبت اقلام واگذاری، هزینه‌های انجام شده، منابع حمایتی، تعمیرات وسایل منزل و…، فوق برنامه‌های انجام شده، ثبت اطلاعات وام‌ها و سیستم خودکار کم کردن اقساط وام.

– ثبت مشخصات کامل تک تک مددجویان
شامل ثبت اطلاعات فردی بصورت کامل، ثبت تخصص جهت کاریابی، ثبت کامل سوابق دانش‌آموزی و دانشجویی، هزینه‌های تحصیلی و پشتیبان تحصیلی، فوق برنامه‌ها و هزینه انجام شده، اقلام واگذاری و…

– ثبت کلیه اطلاعات یاوران (نیکوکاران)
ثبت دقیق اطلاعات فردی، نظرسنجی، علاقه‌مندی‌ها، تعیین انواع همکاری‌، تعهدات نیکوکار، اطلاعات پرداخت‌های نقدی نیکوکار، سیستم خودکار پیامکی جهت سهولت اعلام واریزی‌ ماهانه، جستجو پیشرفته، امکان برقراری ارتباط یاوران با مددجویان و…

– سایر امکانات سیستم جامع «مددکاری»
ثبت داروهای مصرفی مددجویان، جلسات مشاوره، ثبت بیماری مددجویان و هزینه‌های انجام شده درمانی.
ثبت خدمات حقوقی انجام شده برای مددجویان.
ارائه انواع گزارشات مدیریتی.
جستجوهای پیشرفته و سریع برای یافتن مددجو یا دیگر اطلاعات وی.
امکان پیوست فایل تصویری به پرونده مددجو و اعضا تحت پوشش جهت کم شدن مراجعه مستقیم به پرونده‌های کاغذی.
امکان گزارش‌گیری از کلیه اطلاعات جزبه جز.
امکان گزارش‌گیری از کلیه واگذاری‌ها و هـزینه‌ها در یک نگاه.

مدیریت هدایای نقدی و غیرنقدی موسسات خیّریه «کارا»

این نرم‌افزار با معرفی انواع صندوق‌ها از قبیل صندوق‌های فلزی و یا پلاستیکی ، صندوق‌های رانندگان ، صندوق‌های کنار خیابان و… ، گروه‌بندی بسیار منظمی از صندوق‌ها را فراهم آورده و موجب سهولت در ورود اطلاعات می‌شود.

قابلیت‌های نرم‌افزار «کارا»

– معرفی خیّرین:
 از قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار است. این قابلیت، این امکان را به موسسات می‌دهد تا مشخصات خیّرینی را که با موسسه همکاری می‌کنند ، ثبت نماید.

– معرفی مددکاران موسسه:
 خیریه علاوه بر اینکه می‌توانید مشخصات یک مددکار را وارد نماید، می‌تواند خیّرین تحت پوشش هر مددکار را نیز مشخص نماید تا یک گروه‌بندی بسیار مناسب برای شما فراهم گردد.

– ثبت هدایا:
 این نرم افزار به موسسات این قابلیت را می‌دهد که هدایای مربوط به خیّرین و یا صندوق را در محیطی بسیار راحت و ساده ثبت کند تا بتواند در زمان دلخواه گزارشات لازم را تهیه نماید.
این نرم‌افزار همچنین قابلیت ثبت هدایای مربوط به مراسمات، نذورات و همین‌طور فطریه و فروش قبض و… را نیز فراهم می‌کند.

– تهیه گزارش از صندوق‌های موسسه:
 خیریه‌ها می‌توانند به کمک این نرم‌افزار از لیست صندوق‌های موسسه خود، گزارش تهیه نمایند. این گزارشات بسیار زیبا و در گروه‌بندی‌های بسیار منظم تهیه می‌شود که خوانایی گزارش را دوچندان می‌کند.

– صدور رسید برای خیّرین:
 همچنین این نرم‌افزار قابلیت گزارش‌گیری از خیّرین تحت پوشش یک مددکار را به موسسه ارائه می‌دهد و آن‌ها می‌توانند از مشخصات خیّرین خود آگاهی پیدا کنند و برای هر خیّر، رسید صادر نمایند.

– گزارش کامل از لیست مددکاران:
 قابلیت گزارش کامل از لیست مددکاران موسسه و نمایش مشخصات آن از دیگر امکانات این نرم افزار می‌باشد.

– تهیه گزارش در بازه‌های زمانی مشخص:
 یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم‌افزار، تهیه گزارش در بازه‌های زمانی مشخصی است که خود موسسه تعیین می‌کند.
به کمک این نرم‌افزار موسسات می‌توانند در محیطی بسیار راحت و آسان با تعیین یک بازه زمانی مشخص از انواع هدایای ثبت شده در مراحل قبل گزارش تهیه نمایند.

– تهیه فایل پشتیبان:
 با این نرم‌فزار، موسسات می‌توانند به صورت اتوماتیک و یا به صورت دستی از اطلاعات خود، فایل پشتیبان گرفته و از اطلاعات خود محافظت نمایند.

نرم‌افزار مدیریت موسسات خیریه «ایـدانش»

نرم‌افزار جامع مؤسسات خیریه «ایـدانش» با هدف تسهیل فرایندها و مدیریت مؤسسات خیریه، طراحی و راه‌اندازی گردیده است.

قابلیت‌های نرم‌افزار «ایـدانش»

از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به CRM، اتوماسیون اداری، تفکیک مددجویان بر اساس سن، جنسیت، تاریخ تولد، تحصیلات، نوع مسکن، وضعیت تأهل و… اشاره کرد.

همچنین نرم افزار جامع مدیریت مؤسسات خیریه «ایـدانش» قابلیت گزارش‌گیری از کلیۀ خدمات ارائه شده توسط مؤسسه را دارا می‌باشد.

نرم‌افزار مدیریت موسسات خیریه «سرو»

نرم افزار مدیریت موسسات خیریه «سرو»، ثبت شده در مرکز توسعه و فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و کسب تاییدیه فنی از شورای عالی انفورماتیک، جهت مدیریت و اتوماسیون‌سازی موسسات خیریه سراسر کشور تهیه شده است.
نرم‌افزار مدیریت موسسات خیریه به گونه‌ای طراحی گردیده که به راحتی توسط هر کاربری قابل سفارشی‌سازی می‌باشد. کاربران برای استفاده از این نرم‌افزار به هیچ‌گونه آموزش خاصی نیاز ندارند و تمامی آموزش‌ها بصورت تصویری در نرم افزار گنجانده شده است.

قابلیت‌های نرم‌افزار «سرو»

مدیریت مددجویان
ثبت اطلاعات کامل مددجویان به همراه ریز اطلاعات آن‌ها
– ثبت محقق پرونده و وضعیت پرونده مددجو در حال تحقیق
– ثبت عکس پرسنلی (۳‌*‌۴) مددجو جهت چاپ کارت مددجویی
– صدور کارت مددجویی برای مددجویان موسسه به همراه عکس پرسنلی
– ثبت نوع حمایت قبلی مددجویان به همراه میزان مساعدت و میزان درآمد ماهانه

ثبت وضعیت اشتغال، نوع کار، محل کار، تلفن‌های محل کار مددجو
– ثبت وضعیت جسمانی و نوع بیماری یا معلولیت
– ثبت وضعیت بیمه درمانی و وضعیت فعلی سرپرست با توجه به نوع مشکل در نرم‌افزار خیریه
– ثبت وضعیت مسکن، میزان رهن و اجاره

 ثبت پل‌های ارتباطی با مددجو از جمله، تلفن، آدرس، همراه، تلفن محل کار، آدرس قبلی، آدرس محل کار
– ثبت معرف، تعداد افراد مؤنث و مذکر تحت تکفل مددجو، وضعیت تأهل
– ثبت اطلاعات خانوارهای مددجویان در حین ثبت اطلاعات مددجو
– ثبت، حذف، ویرایش چاپ لیست مددجویان

قابلیت بایگانی کردن و خارج کردن وضعیت بایگانی یک مددجو در برنامه مدیریت
– جستجوی سریع مددجویان بر اساس تمام اطلاعات مددجو
– چاپ کارتکس مشخصات مددجو (اطلاعات مددجو به همراه خانوار وی در یک برگه)
– چاپ کارت عضویت مددجو در هر زمانی که نیاز باشد
– قابلیت تعیین ستون‌های دلخواه در هنگام نمایش لیست مددجویان موسسه
– حذف تکی و یا گروهی اطلاعات مددجویان موسسه

مدیریت خانوارهای مددجویان
– ثبت مشخصات هر یک از خانوارهای مددجویان
– ثبت وضعیت شغلی هر یک از خانوارهای مددجویان- ثبت وضعیت نسبت خانوار با مددجو- ثبت میزان تحصیلات هر یک از خانوارهای مددجویان
– قابلیت چاپ ریز اطلاعات خانوارهای مددجویان

– قابلیت بایگانی و خروج از بایگانی خانوارهای مددجویان
– قابلیت جستجو در اطلاعات خانوارهای مددجویان بر اساس هر نوع اطلاعاتی
– حذف فردی و یا جمعی اطلاعات خانوارها
– جستجوی بسیار سریع در تمام اطلاعات
– تعیین ستون‌بندی و نمایش ستون‌های دلخواه در هنگام نمایش نتایج جستجو
– پیدا نمودن خانوارهای یک مددجو تنها با وارد کردن مقداری از نام سرپرست

مدیریت خیّرین
– ثبت ریز اطلاعات خیّرین
– ثبت جنسیت، شغل و شخص جذب کننده خیّر
– ثبت پل‌های ارتباطی خیّر از جمله، تلفن همراه، تلفن منزل، آدرس، ایمیل و…
– ثبت اطلاعات همکاری خیّر از جمله شروع همکاری و پایان همکاری
– امکان تعیین تاریخ سررسید قبوض ماهانه بصورت دستی
– امکان خارج کردن یک خیّر از حالت صدور قبض مشارکت ماهیانه
– امکان ثبت مبلغ کمک ماهانه

– امکان تنظیم ستون‌های دلخواه در هنگام نمایش نتایج جستجو در لیست خیّرین
– امکان بایگانی و خروج از حالت بایگانی
– امکان جستجو بر مبنای هر نوع اطلاعاتی از خیّرین
– چاپ، ویرایش و حذف اطلاعات خیّرین
– کپی اطلاعات یک خیّر
– جستجوهای کاملاً پویا (برای مثال مبلغ کمک از ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰)
– متمایز کردن (تغییر رنگ) خیّرینی که همکاری آن‌ها به پایان رسیده است


مدیریت صندوق‌داران
– قابلیت ثبت و حذف اطلاعات صندوق‌داران
– قابلیت جستجو در اطلاعات صندوق‌داران
– قابلیت بایگانی و خروج از بایگانی اطلاعات صندوق‌داران
– قابلیت ثبت پل‌های ارتباطی صندوق‌داران
– قابلیت جستجو براساس هر نوع اطلاعاتی
– قابلیت پیمایش خط به خط اطلاعات صندوق‌داران


مدیریت امین صندوق
– امکان ثبت اطلاعات امین صندوق
– قابلیت حذف، درج و ویرایش اطلاعات امین صندوق
– قابلیت ثبت پل‌های ارتباطی، گروه و منطقه امین صندوق
– قابلیت تعیین آدرس و شماره تلفن امین به منظور جمع‌آوری صندوق‌ها
– قابلیت چاپ ریز اطلاعات امین صندوق

مدیریت صندوق‌های صدقات
– امکان انتخاب نوع صندوق (پلاستیکی، فلزی، دیجیتالی و…)
– امکانات ثبت جزئیات صندوق‌ها (سریال، کد و…)
– امکانات ثبت تاریخ تحویل، تاریخ آخرین تغییرات و…
– امکان تعیین تاریخ سررسید صندوق و تعیین مدت تخلیه
– امکان تعیین خودکار زمان سررسید صندوق صدقات
– امکان ثبت و یا انتساب مشخصات صندوق‌دار
– امکان ثبت مشخصات کامل امانت‌گیرنده صندوق
– متمایز کردن خودکار صندوق‌هایی که باید تخلیه شوند
– امکان جستجوی کاملاً پویا براساس هر نوع اطلاعاتی
– امکان ویرایش، بایگانی و خروج از حالت بایگانی صندوق‌های صدقات
– امکان جستجو بر اساس امین صندوق

تخلیه صندوق‌های صدقات
– امکان ثبت تاریخ تحویل
– امکان ثبت مشخصات تخلیه کننده صندوق
– امکان تعیین مبلغ تخلیه صندوق
– امکان تعیین ثبت موکل به بعد صندوق و درج دلیل
– امکان ثبت درج دلیل موکل (همانند خانه نبودند، صندوق به سرقت رفته بود و…)
– امکان تعیین دستی سررسید بعد صندوق
– امکان چاپ ریز اطلاعات تخلیه صندوق‌ها
– امکان جستجو براساس هر نوع اطلاعاتی در لیست تخلیه صندوق‌ها

نرم‌افزار مدیریت «نیکوکاران»

نرم‌افزار مدیریت نیکوکاران با هدف پاسخگویی به نیاز موسسات خیریه در جهت جذب و افزایش کمک‌های مردمی طراحی و پیاده‌سازی شده است. طراحی این نرم‌افزار به‌صورت کاملا یکپارچه و ماژولار بوده و از ماژول‌های مختلف تشکیل شده است که مشتری می‌واند بسته به نیاز خود یک یا چند ماژول را تهیه نماید.
ارائه قبوض موردی امور مشترکین، قلک هدایا، سفارشات (تاج گل/ذبح)، ارسال پیامک (وب سرویس/gsm مودم) از قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

فعالیت موسسات خیریه، معمولا شامل دو فرایند اصلی است.
فرایند اول که هدف آن جذب و افزایش مشارکت‌های مردمی و به طبع آن درآمد خیریه را به همراه دارد.
فرایند دوم که هدف آن توزیع مناسب و عادلانه خدمات بین مددجویان تحت پوشش خیریه می‌باشد.
نرم افزار مدیریت نیکوکاران با هدف پاسخگویی به نیاز موسسات خیریه در جهت جذب و افزایش کمک‌های مردمی طراحی و پیاده‌سازی شده است.

نرم افزار مدیریت نیکوکاران

قابلیت‌های نرم‌افزار مدیریت «نیکوکاران»
– راهنمای کامل کاربری نرم‌افزار به صورت آنلاین
– اطلاع‌رسانی از نسخه‌های جدید نرم‌افزار به همراه امکان بروزرسانی اتوماتیک از طریق اینترنت در نرم‌افزار
– امکان استفاده نرم‌افزار به صورت تک‌کاربره و چند کاربره (شبکه‌ای)
– استفاده از قفل سخت‌افزاری به صورت مرکزی در نسخه‌های چند کاربره (عدم نیاز به خرید قفل برای client‌ها)
مدیریت کاربران کاملا پیشرفته با امکان تنظیم سطح دسترسی کاربران به منوها، فرم‌ها و کلیدهای هر فرم توسط مشتری
– امکان ثبت عملکرد کاربران (log) به همراه ثبت اطلاعات ثبت کننده و آخرین ویرایش کننده اطلاعات در تمام رکوردها
پشتیبان‌گیری از پایگاه داده و فایل‌های مهم نرم‌افزار به همراه امکان بازگرداندن فایل پشتیبان به صورت اتوماتیک
– نصب نرم‌افزار بر روی انواع ویندوز xp تا ۱۰ به صورت ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی 

نرم افزار حسابداری «نوین» ویژه موسسات خیریه

نرم‌افزار حسابداری نوین، ویژه موسسات خیریه برای اولین بار در کشور با امکان استفاده تحت وب، دارای کاربری آسان و امکان ثبت انواع رخدادهای موسسات خیریه با امکان ارائه انواع گزارشات مالی و مدیرتی، دارای قابلیت‌های بسیاری است. 

قابلیت‌های نرم‌افزار «نوین»
– امکان استفاده از صفحه اصلی به عنوان سایت اینترنتی توسط خریدار
– امکان درج اسامی و مشخصات خیّرین
– امکان درج اسامی و مشخصات مددجویان
– امکان درج اسامی و مشخصات مامورین وصول
– امکان درج اسامی و مشخصات انواع کمک‌رسانی اعم از صندوق، فیش و…
– امکان ثبت دریافت کمک در انواع مختلف
– ارائه گزارش مددجویان
– ارائه گزارش خیّرین
– ارائه گزارش مامورین وصول
– امکان ارسال SMS از طریق نرم‌افزار

سیستم جامع مددکاری و موسسات خیریه «یُسرا»

سیستم جامع و یکپارچه مددکاری و موسسات خیریه «یُسرا» که با استفاده از تیم فعال در زمینه مددکاری اجتماعی و مدیریت کامل فعالیت‌های موسسات خیریه طراحی و پیاده سازی شده است، مقام اول تیمی استارت آپ سال ۹۴ را کسب نموده است.

این سیستم از ۱۴‌واحد تشکیل شده است که هر کدام برای کنترل و مدیریت کامل یک حوزه از فعالیت‌های خیرخواهانه و اجتماعی طراحی شده است که در نهایت تمامی موارد در یک بانک اطلاعاتی جامع برای انواع گزارشات، در دسترس می‌باشد.

سیستم «یُسرا» بصورت تک کاربره و تحت شبکه قابل استفاده می‌باشد.
از مزایای آن واسط کاربری بسیار زیبا و کار کردن با آن راحت است و احتیاج به هیچ‌گونه تخصص بالای کامپیوتری برای استفاده از آن، نمی‌باشد.

نرم‌افزار «مددکار» (سیستم یکپارچه موسسات مددکاری و مراکز خیریه)

شرکت داده‌نویسان «کاربر پسند رایانا» واقع در اردبیل، نرم افزار یکپارچه «مددکار» را با هدف ساده‌سازی عملیات‌های روزمره موسسات مددکاری و مراکز خیریه در دو نسخه نقره‌ای و طلایی به همراه امکاناتی گسترده و حرفه‌ای عرضه نموده است. 

قابلیت‌های نرم‌افزار «مددکار»

عملیات کاربران:
– تعریف نامحدود کاربر توسط مدیر سیستم، همراه با نام کاربری و کلمه عبور مشخص جهت استفاده از سیستم
– ویرایش و یا حذف اطلاعات کاربران تعریف شده
– ثبت خودکار تمامی عملیات‌های سیستم به نام کاربر استفاده کننده از سیستم

عملیات مددجویان:
– امکان ثبت اطلاعات پذیرش مددجویان و تشکیل پرونده الکترونیکی شامل مشخصات متوفی، سرپرست، مشخصات فرزندان مجرد و سایر اطلاعات درآمدی خانوار
– امکان ویرایش و چاپ اطلاعات موجود در پرونده مددجویان
– امکان ثبت پرداخت‌های نقدی (ماهانه، متفرقه) به مددجویان همراه با جزئیات بانکی
– امکان ثبت پرداخت‌های غیرنقدی به مددجویان به تفکیک ارزاق و اجناس و قیمت‌های کلی و جزئی آن‌ها

– امکان ثبت حامی مالی ایتام به همراه جزئیات هویتی و پرداختی
– امکان ثبت وام‌های اعطایی به مددجویان به همراه جزئیات بانکی
– امکان خروج خودکار و دستی فرزندان بزرگسال مددجویان از چرخه حمایت

– ارائه گزارش وضعیت فرزندان مددجویان (بر حسب نام، نام خانوادگی، سن، جنسیت، معلولیت، وضعیت سادات و تاریخ تولد)
– امکان چاپ گزارش سرپرست‌ها به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره پرونده، وضعیت پرونده، نام و نام خانوادگی سرپرست، وضعیت سادات، وضعیت منزل مسکونی، تلفن ثابت و همراه، آدرس)
– امکان چاپ گزارش آماری ایتام به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، وضعیت سادات، وضعیت معلولیت)
– امکان چاپ گزارش ایتام دارای حامی به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره پرونده، نام و نام خانوادگی مددجو، نام و نام خانوادگی حامی، مبلغ و نوع پرداخت)

– امکان چاپ گزارش پرداخت‌های نقدی ماهانه به مددجویان به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره پرونده، تاریخ پرداخت، نام و نام خانوادگی سرپرست، تعداد افراد مشمول، شماره حساب، نام بانک، مبلغ پرداختی)
– امکان چاپ گزارش پرداخت‌های نقدی متفرقه به مددجویان به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره پرونده، تاریخ پرداخت، نام و نام خانوادگی سرپرست، موضوع پرداخت، شماره حساب، نام بانک، مبلغ پرداختی)

– امکان چاپ گزارش پرداخت‌های نقدی به مددجویان به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره پرونده، تاریخ پرداخت، نام و نام خانوادگی سرپرست، نوع پرداخت، شماره حساب، نام بانک، مبلغ پرداختی)
– امکان چاپ گزارش پرداخت‌های غیرنقدی به مددجویان به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره پرونده، تاریخ پرداخت، نام و نام خانوادگی سرپرست، نوع کالا، نام کالا، مبلغ پرداختی)
– امکان چاپ گزارش کلی پرداختی‌ها به مددجویان به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره پرونده، تاریخ پرداخت، نام و نام خانوادگی سرپرست، نوع پرداخت، مبلغ پرداختی)

– امکان چاپ گزارش وام‌های اعطایی به مددجویان به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره پرونده، تاریخ پرداخت، نام و نام خانوادگی سرپرست، موضوع پرداخت، نام بانک، مبلغ پرداختی)
– امکان چاپ گزارش سایر خدمات ارائه شده به مددجویان به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره پرونده، تاریخ معرفی، نام و نام خانوادگی سرپرست، نهاد مربوطه، توضیحات)

 سامانه مددجویی «ویکی‌نیکی» چیست؟

و چه مزایایی برای موسسات خیریه دارد؟


عملیات قبوض:
– امکان ثبت و ویرایش مشخصات خیّرین به همراه جزئیات هویتی، تلفن، آدرس، مبلغ و بازه پرداختی آنان
– امکان صدور خودکار قبوض خیّرین بر حسب نوع قبض (ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه، سالانه)، و یا بر حسب مبالغ قبوض در تاریخ‌های مورد نظر
– امکان چاپ خودکار قبوض صادر شده به صورت آنی و یک‌جا بر اساس الگوی تعیینی موسسه
– امکان ذخیره قبوض صادره در یک فایل مجزا و چاپ تدریجی قبوض صادر شده در فواصل زمانی دلخواه

– امکان چاپ گزارش خیّرین موسسه به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، شماره عضویت، تاریخ عضویت، نام و نام خانوادگی خیر، مبلغ حمایتی، نوع پرداخت، آدرس، شماره تلفن)
– امکان چاپ گزارش قبوض صادره توسط سیستم به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، سریال قبض، تاریخ صدور قبض، نام و نام خانوادگی خیر، آدرس خیر، نوع قبض، مبلغ قبض)
– امکان چاپ مجدد قبوض صادره توسط سیستم به صورت تکی و کلی بر حسب یکی از فاکتورهای مطرح در الگوی قبوض
– امکان ابطال قبض/قبوض صادره توسط سیستم بر حسب یکی از فاکتورهای مطرح در الگوی قبوض

عملیات قلک‌ها:

– امکان تعریف و ثبت انواع قلک‌های پلاستیکی و فلزی با شماره‌گذاری خودکار
– امکان ثبت و ویرایش مشخصات گیرندگان قلک‌ها به همراه جزئیات هویتی، آدرس، تلفن و تاریخ تحویل
– امکان ثبت درآمدهای حاصله از قلک‌ها به همراه تاریخ مراجعه و شماره قبوض صادره
– امکان حذف قلک‌های تعریفی در سیستم به همراه تاریخ و علت حذف

– امکان چاپ گزارش درآمدهای حاصله از قلک‌ها به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، نوع قلک، شماره قلک، نام و نام خانوادگی گیرنده قلک، مبلغ قبض، شماره قبض، تاریخ مراجعه)
– امکان چاپ گزارش آماری قلک‌ها به صورت کلی و جزئی (بر حسب تاریخ و بازه زمانی خاص، نوع قلک، شماره قلک، نام و نام خانوادگی گیرنده قلک، تلفن گیرنده قلک، آدرس گیرنده قلک، وضعیت قلک، تاریخ ایجاد قلک، تاریخ تحویل قلک، تاریخ حذف قلک)

سایر امکانات:
– امکان تعیین نرخ پرداختی‌های نقدی و غیرنقدی به مددجویان و زمان پرداخت‌ها (ماهانه/دو ماهه/سه ماهه/چهار ماهه/شش ماهه/سالانه)
– امکان تنظیم ساختار شماره‌گذاری خودکار قبوض صادره در سیستم
– امکان تنظیم ساختار شماره‌گذاری خودکار قلک‌های پلاستیکی و فلزی تعریفی در سیستم

– امکان تعریف و مدیریت انواع کالاهای مورد استفاده در پرداخت‌های غیرنقدی
– امکان تنظیم عملیات پشتیبان‌گیری از اطلاعات سیستم به صورت خودکار و دستی
– امکان بازیابی اطلاعات از فایل‌های پشتیبان تولیدی و جایگزینی آن‌ها با اطلاعات جاری سیستم
– امکان ایجاد پایگاه داده جدید و خالی از اطلاعات جهت راه‌اندازی مجدد سیستم
– قابلیت بکارگیری تحت شبکه

منبع: وب‌سایت آرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.